onsdag, februari 08, 2012

Nyhet!

Hej på er! Vi har ju haft en facebook sida ett tag, ni hittar den om ni söker på Bgs Sylvenius. På den sidan kan ni lägga till er som vän. Nu har vi utökat med en ytterligare sida: Bolandgymnasiet, Syvenius. Den sidan kan ni Gilla och då kan ni följa oss och det som händer här i skolan. Så häng med oss på Facebook alltså! I övrigt så har jag precis skrivit ett informationsbrev som kommer att delas ut till eleverna och även mailas hem till er som lämnat vårdnadshavare mailadress till mig! Jag kommer också att lägga ut brevet på Facebooksidan, så ingen missar nått! Den 14/2 är det Kärlekscafè i vår matsal på Sylvenius, det är som bekant alla hjärtan dag då! Vi bjuder på livemusik och fika. Besök oss gärna då! För er som undrar när det är sportlov så är det vecka 8! Strax ska vi personal till "stora Boland" på personalmöte.... så då vet ni var vi är om ni ringer och vi inte svarar! Ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar redan Bolandgymnasiet, Syvenius! :)
    Längtar redan efter 14/2 ^^
    Kommer att bli toppen!
    kram Ellen

    SvaraRadera
  2. Bra Ellen! Ja jag längtar jag med, det kommer att bli trevligt!
    Kram kram

    SvaraRadera